Jak wybrać firmę SEO?

Jeśli realizujesz na własną rękę kampanię SEO, po pewnym czasie możesz zauważyć, że nie ważne jak bardzo się starasz, witryna nie plasuje się tak dobrze w rankingu wyszukiwania, jak się tego spodziewałeś. Optymalizacja stron jest niezwykle ważnym zadaniem. Jeśli czujesz, że nie do końca sobie z nim dobrze radzisz, warto rozważyć wybór odpowiedniej firmy SEO. Powinieneś kierować się następującymi wskazówkami, przy wyborze idealnej agencji. Czy agencja obiecuje Ci gwarancję 1 miejsca w rankingu?

Jak wybrać dobrą firmę od pozycjonowania?

Jeśli tak, masz poważne powody, by wątpić w kompetencje tej agencji. Tak naprawdę, nikt nie jest w stanie bowiem zagwarantować określonej pozycji w wyszukiwarkach, np. w Google. Nikt nie jest bowiem w stanie wybrać najbardziej konkurencyjnych słów kluczowych. Jeśli chcesz, by wybrana firma była wiarygodna, poproś o radę przyjaciół, partnerów biznesowych itp. W ostateczności możesz też sprawdzić opinie na stronach internetowych, np. na forum. Istnieje wiele renomowanych for mistrzowskich, więc jeśli nie możesz znaleźć kogoś, kto może Ci polecić od razu firmy SEO, zapytaj właśnie na forach. Jednak pamiętaj, że nie wszyscy użytkownicy na forum są uczciwi, więc bierz ich zdanie (bez względu na to, czy będzie negatywne czy pozytywne) z przymrużeniem oka.

pozycjonowanieFora nie są tak wiarygodnym źródłem informacji jak opinia zaufanych osób. Wygoogluj też nazwę firmy. Jeśli firma jest znanym oszustem, to znajdziesz wiele informacji o nim w Internecie. Jednak brak negatywnego rozgłosu, nie oznacza automatycznie, że firma jest świetna. Od razu zdaj sobie sprawę z tego, że jeśli znajdziesz jakieś subiektywne opinie negatywne to firma jest oszustem. Zapytaj też firmę SEO o przykłady stron, które zostały przez nią zoptymalizowane.

Tajniki seo na sprzedaż

Zadowoleni klienci są najlepszą formą promocji, więc nie krępuj się zapytać potencjalnej firmy SEO o to, jakie strony zostały zoptymalizowane i referencje od klientów. Jeśli pojawi się odrzucenie ze względu na poufność, to powinien być to dla Ciebie alarm o wiarygodności firmy SEO – dawni klienci nie mogą być tajni. Sprawdź też PR swoje własnej strony internetowej. Jeżeli nie mogą zoptymalizować witryny na tyle dobrze, aby uzyskać dobry PR (ponad 4/5), nie są warci wynajmu. Zapytaj ich, jakie słowa kluczowe Ci proponują. Podobnie jak w przypadku współczynnika Page Rank, jeśli nie potrafią Ci zaproponować dobrych słów kluczowych, to będzie to znaczyło, że Twoja potencjalna firma SEO udaje tylko, że jest profesjonalna. Czy używają automatycznych zgłoszeń? Jeśli tak, to trzymaj się od nich z daleka. Zautomatyzowane ogłoszenia mogą być zakazane przez wyszukiwarki.